Nėščiųjų mankšta: įkvėpta kalanetikos ir kineziterapijos

Nėštumas – ypatinga moters būsena, natūraliai skatinanti pasirūpinti savo gera emocine bei fizine savijauta. Tai laikas sužadinantis jusles – imame aiškiau girdėti kūno signalus, savaime kyla poreikis jų klausytis. Sąmoninga mankšta – tai darnus įsiliejimas į kūdikio laukimo kelionę. Tausojantys ir kūną stiprinantys pratimai gerina savijautą, atpalaiduoja įtampas, ugdo kasdienio taisyklingo judėjimo ir laikysenos įpročius.

KADA: trečiadieniais 9:00 val. su judesio terapijos specialiste Rūta ir šeštadieniais 11:15 su kalanetikos trenere Migle. Lazdynų g. 21 (III a.). Tik 8 vietos! Būtina išankstinė registracija.

KAINOS:

  • Pirmas kartas naujokei – 8€.
  • 1 kartas be abonemento – 11€.
  • 4 kartai / 1 mėn. – 40€.
  • 4 kartai / 3 mėn. – 35€. Mokėti galima kas mėnesį arba visą sumą (105€ ) iškart ir gauti 1 treniruotę dovanų +2 savaičių pratęsimas.
  • 8 kartai / mėn. – 60€.
  • 8 kartai / 3 mėn. – 55€. Mokėti galima kas mėnesį arba visą sumą (165€ ) iškart ir gauti 1 treniruotę dovanų +2 savaičių pratęsimas.

TRUKMĖ: 50 min. + laikas pabendrauti su bendramintėmis, išgerti puodelį arbatos.

KUO MANKŠTA PADEDA NĖŠTUMO METU?

Pastojus suintensyvėja kūno medžiagų apykaita, padidėja deguonies poreikis. Didesnis krūvis tenka širdies ir kraujagyslių sistemai. Didėjanti gimda pakelia diafragmą, keičiasi vidaus organų padėtis. Pasislenka kūno centras, tai turi įtakos ir laikysenai. Atsiranda nuotaikų svyravimai.

Tinkamai parinktos treniruotės padeda ne tik būsimai mamai, bet ir kūdikiui. Mankštos metu stiprinami išoriniai ir gilieji raumenys, raiščių elastingumas, sąnarių paslankumas. Ne taip vargina kojų ir nugaros skausmai. Mažėja kojų tinimas. Stiprinamas dubens dugnas. Fiziniai pratimai veikia ir pilvelyje esanti vaikutį: suaktyvėjusi placentos kraujotaka, gerinamas deguonies pasisavinimas. Nėščiųjų mankšta ne tik stiprina fiziškai, bet ir gerėja psichologinė savijauta, pagerėja miego kokybė.

„Man kalanetika ir kineziterapija labai susijusios“, – sako ADITi kineziterapeutė Jolanta Karpičienė. „Kartu su reikalingais ir nėščiosioms pritaikytais fiziniais pratimais, ADITI rasite daugiau moteriškos mankštos elementų, lengvumo, plastiškų judesių, atsipalaidavimo skambant ramiai, melodingai muzikai. Puiku, kad iš kalanetikos galime „pasiskolinti“ dėmesį skiriamą dubens dugno tonizavimui. Tai aktyvina dubens kraujotaką, šalina maudimą ar įtampą kryžkaulio srityje. Pažinus savo dubenį, tikiu ir po gimdymo taps lengviau atsistatyti, sutvirtėti, mėgautis intymaus gyvenimo kokybe.“

KĄ BŪTINA ŽINOTI ATVYKSTANT?

Jei moteris iki pastojimo nesportavo, mankštintis rekomenduojama pradėti nuo II semestro, kai jau nebevargina pykinimas ir po truputį atsiranda daugiau jėgų. Prieš pradedant mankštintis rekomenduojama apsilankyti pas nėštumą prižiūrintį gydytoją ir gauti jo leidimą. Mankštos metu reikėtų stebėti savo savijautą: ar nesvaigsta galva, niekur neskauda. Atvykti ne alkanai. Pajutus bet kokį negalavimą, reikia sustoti, pailsėti.

Apranga – nevaržanti judesių (tamprės ir marškinėliai). Mankšta su kojinaitėmis, be batų. Yra rūbinėlė persirengti. Kilimėlius turime. Studijoje rasite vaisių vandens, arbatos ir ko nors skanaus, saldaus.. :)

UŽSIĖMIMUS VEDA

Rūta Ambrozaitienė
2 vaikučių mama, judesio terapijos specialistė

Miglė Ščiavinskienė
4 vaikučių mama, kalanetikos mokytoja

Kilo klausimų? Drąsiai rašyki aiste@aditi.lt ar paskambinki +37061144033.