Viktorija Jančis

Viktorija veda:
Kalanetikos treniruotes

„Kalanetika kaip šiuolaikinė moteris – švelni iš išorės, o stipri vidumi. Ji primena – Tu esi karalienė: kilstesk smakrą, ištempk kaklą, nesikūprink. Būdamos mergaitėmis visos buvome šokėjomis. Kalanetika moterims grąžina lengvumo pojūtį, padeda atitrūkti nuo kasdienos pareigų, švelniai bet užtikrintai atsisveikinti su įtempto gyvenimo tempo sukeltais skausmais…“ – privalumus vardina Viktorija.

Kaip atradai save judesyje?

Esu baigiusi bakalauro verslo vadybos ir administravimo studijas. Jau 7 metai dirbu energetikos srityje, kasdienė sėdima veikla biure vis labiau versdavo atsiminti stuburo problemas, kurias turėjau nuo mokyklos laikų. Ieškojau alternatyvų sporto salėj, nes pastebėdavau, kad tiktai kilimėlis mane „viliojo“, norėjosi pasitempti, išsitiesti ant jo, sustiprinti raumenis darant pratimus “be staklių“ :) Ilgai nelaukus atradau kalanetiką, kurioje sutapo vizija kaip turėtų atrodyti treniruotė ir pojūčiai po jos. Gilintis į karališkąją mankštą, ieškoti daugiau informacijos apie kalanetikos istoriją mane pastūmėjo pačios gerėjanti savijauta. Pradėjau ieškoti knygų, domėjausi kas galėtų daugiau suteikti žinių ir giliau suprasti kalanetikos mankštos esmę. Eidama žinių poreikio keliu sutikau Aistę, kuri tapo mano kalanetikos Mokytoja, motyvatore, įkvepėja. Veikli ir versli moteris davė suprasti, kad galiu ir jeigu labai noriu, turiu mokytis ir mokyti moteris atrasti kalanetiką ir būti su ja visą laiką.

Kokie pojūčiai lydi tave pačią po kalanetikos?

Po kiekvienos mankštos apima lengvumo pojūtis, jaučiuosi lankstesnė, nugara dėkoja kiekvieną kartą, nes jauti, kurie raumenys buvo įtempti – po truputį atsipalaiduoja, kur raumenys silpni – juos jauti po pratimų, kad padirbėjo. Sąmoningai atlikus pratimą, imi justi tuos „kitus“, giliuosius. Kojų, pilvo, sėdmenų, ypatingai dubens raumenys – jaučiu švelnų virpėjimą. Aišku, reikėjo laiko, kad suprasčiau, jog kalanetika man labai tinka ne tik dėl išorinių ir giliųjų raumenų tonuso. Ne mažiau svarbu sustoti, paleisti mintis, kasdienę įtampą (dar kitaip vadiną stresu), laiką skirti tik sau, pabūti su savimi!

Mankšta atitinka 100 proc. moteriškumo sampratą. Kalanetika kaip ir šiuolaikinė moteris – švelni iš išorės, o stipri vidumi (čia prie to pridursiu vyro komentarą „tai kas čia tie pratimai? lengva! o kai priverti vieną kartą pratimą padaryti, tai prasideda „ojjj kaip sunku, gal jau gana, jau viskas???“ ). Kalanetika primena – Tu esi karalienė: kilstesk smakrą, ištempk kaklą, nesikūprink. Mergaitės buvome visos šokėjos – kalanetika grąžina moterims šokio pojūtį, sinchronu padaromi pratimai iš šono gali atrodyti, kad čia repetuojamas šokis.

Gera savijauta. Kur jos ieškoti?..

Atrodo, visilankome seminarus, skaitome knygas, žiūrime protingų žmonių video pamokėles, kad čia stresas ir įtemptas gyvenimo tempas mus pražudė tiek fiziškai, tiek emociškai. Suvokiame, kad „nuo nervų visos ligos“, tačiau kaip matome, ir pati suprantu, kad prieš pačių sukurtą pasaulį smarkiai pasroviui nepaplauksim.. O nuo informacijos pertekliaus išprotėti galima. Laiko sau visiškai neliko, gi reikia viską žinoti ir visur spėti.. Taigi, kur tasai laikas SAU?

Svarbu rūpintis savimi. Mano supratimu, tai reiškia skirti laiko SAU t.y. dėmesio savo kūnui, ieškoti emocijų balanso. Tik pasirūpinus savimi, galime tinkamai pasirūpinti šeima, žmonėmis, kurie supa mus kiekvieną dieną.

Treniruotės metu išdrįstu žvilgtelti „pro šoną“ kaip moterys užsimerkusios medituoja, susikoncentruoja ties pratimu.. Tai yra intymiausia akimirka.. Mane, kaip vedančią, apima ramybė, kad to moterims ir reikia.. Iš to seka gera emocija ir gera savijauta.

Linkiu visoms būti sveikoms, moteriškoms, nepasiduoti neigiamai emocijai, o pati sau palinkėsiu toliau mokytis, geraja praktika ir energija dalintis su Jumis, Vienintelėmis ;)