Sveikata ir kūno grožis

  • lieknėjame – elegantiškai ir be prakaito upelių.
  • stangriname kūną – ypač problemines kūno vietas: šlaunis, sėdmenis, pilvą.
  • tiesiname laikyseną – stipriname giliuosius raumenis – tvirtiname kūno “karkasą“. “Suvestos metys daro stebuklus!“, – kalba merginos :)
  • laviname dubens dugną – žadiname savo seksualumą, moteriškos magijos gyvybingumą.
  • šaliname skausmus – ypač sėdimo (ar mamiško..) darbo sukeltus – nugaros, sprando, pečių juostos, kaklo, galvos.
  • normalizuojame apetitą – norisi sveikesnio, lengvesnio maisto, mažėja emocinis alkis, saldumynų, užkandžių, greitojo maisto poreikis.
  • aktyviname virškinimą  ir toksinų šalinimą iš organizmo.
  • ugdome fizinį pajėgumą – lankstumą, jėgą, ištvermę, koordinaciją, pusiausvyrą.
  • prisipildome deguonimi – imame daugiau, laisviau ir giliau kvėpuoti (ir ne tik mankštos metu).
  • pristabdome senėjimą – geriname judesių laisvę, stipriname sąnarius, kaulus, aktyviname kraujotaką ir medžiagų apykaitą.