Kalanetika su mažyliais

Kai norisi sustiprėti ir sugrįžti į gyvybingą, lankstų kūną, sustiprinti nėštumo nuvargintą nugarą ir pilvą, kai norisi pažadinti apsnūdusią moterišką energiją, judesys (o juo labiau kalanetika) yra gera idėja. Jei dar negalite ateiti viena, kviečiame kompromisui – į mankštą, šalia žaidžiant, būnant Jūsų atžalai.

KADA: Antradieniais ir ketvirtadieniais, 10:30 val., Lazdynų g. 21 (III a.). Tik 8 vietos! Būtina išankstinė registracija!

KAINA: Pirmas kartas naujokei – 5 Eur. Pirmasis abonementas su 20% nuolaida: 4 k. mėn – 32 Eur. Su tuo pačiu abonementu galima lankyti visus studijos užsiėmimus. Žr. studijos abonementai

TRUKMĖ: 45 min. + laikas susiruošti/išsiruošti, pabendrauti su kolegėm mamom, išgerti puodelį arbatos.

KODĖL MAMOMS?

Tvirta liemens raumenų dėžė (diafragma, pilvo siena, dubens dugnas ir nugara) yra beskausmės nugaros ir apskritai geros savijautos pagrindas. O nėštumo metu jis patiria nemenką iššūkį: apsunksta kvėpavimas, didėjantis pilvas pastumia kūno pusiausvyros centrą, svoris silpnina dubens dugno raumenis, o kaip nuvargsta nugara!.. O kur dar kūdikio nešiojimas, sūpavimas, žindymas? Nugarai ir mūsų laikysenos įpročiams tai dažnai negailestingų išbandymų metas.

Ir ne taip lengva akimirksniu sugrįžti į tas spindinčias akis, lengvumą ir seksualumą kūne… Kūnas linkęs tingėti ir prisitaikyti prie mūsų neveiksnumo, susikūprinimo ir pan. įpročių. Juos atstatyti ar sukurti naujus – reikia ir laiko, ir kantrybės. Bet jei būdas malonus, aplinka be streso ir bendraminčių palaikymas yra – progresą stebėti ir jausti irgi vienas malonumas.

Užsiėmimo metu daugiau dėmesio skirsime:

  • Vargstančios nugaros tempimo ir stiprinimo pratimams.
  • Nėštumo nusilpnintų dubens dugno raumenų tonizavimui.
  • Pilvo sienos stiprinimui: tik be spaudimo ir streso.

Žr. plačiau apie mūsų taip mylimą kalanetiką

MAŽIEJI UŽSIĖMIMO METU GALI

  • Sudalyvauti it gyvi svoriai pratimų metu.
  • Pažaisti su savo atsineštais žaislais.
  • Pažaist su studijoje esančiais mankštos kamuoliais.
  • Didesni – pasimankštinti kartu su mama, rūbinėlėj atsigerti vandens, arbatos, sukrimsti sausainį.

KAS SVARBU ATVYKSTANTIEMS

  • Mamų, norinčių pradėti lankyti kalanetikos treniruotes, prašoma būti atlikus pogimdyminę apžiūrą ir gavus prižiūrinčio gydytojo patvirtinimą, jog jau galite pradėti aktyvesnę fizinę veiklą.
  • Į grupines mankštas atvykti ir aktyviau mankštintis rekomenduojama praėjus bent 2 mėn. po gimdymo. Kuomet jūsų hormoninė sistema bus grįžusi į įprastesnę būklę, o pilvo raumenys nesipriešins aktyvesniai veiklai. Po Cezario operacijos – po 6 mėn.
  • Mažųjų amžius – nuo kūdikėlių, pvz., ramiai snaudžainčių automobilinėj kėdutėj ir, paprastai mūsuose – iki 2 metukų.
  • Esant poreikiui, užsiėmimo eigoje bet kuriuo metu galėsite nevaržomai pasirūpinti savo mažyliu, jį pamaitinti.
  • Atvykstame sveiki (kaip į darželį:).
  • Laikomės švaros ir tvarkos: mankštos salėje nevalgome, netrupiname, nesinešiojame vandens puodelių.
  • Mamų kiekis ribotas (būtina registracija iš anksto, bei atšaukimas vėliausiai iš vakaro, lankant su abonementu).
  • Supratingumas. Užsiėmimas visada realiame veiksme: itin tylios, ramios atmosferos (kaip paprastai kalanetikos metu) sukurti sekas sudėtingai (tačiau tikslas to vertas :)

UŽSIĖMIMUS VEDA

Miglė Ščiavinskienė – antradieniais, 10:30 val.

Aistė Gustė – ketvirtadieniais, 10:30 val.

ATSILIEPIMAI

Dominika: “Smagi ir naudinga veikla kartu su mažyliu! Visai kitaip nei tikiesi! Ir iš ankstesnės patirties galiu pasakyti, kad tokių treniruočių metu zyzimai ir isterijos retas dalykas. Kol mažylis kelių mėnesių pasidedi kėdutėj ar ant kilimėlio ir ramiai sportuoji vis pakalbindama, o didesni jau smalsauja, ropinėja, žaidžia ir bendrauja vieni su kitais. Kuo dažniau lankosi, tuo labiau jaučiasi savi ir drąsesni toj aplinkoj. Tad ir šioj treniruotėj zyzimų, isterijų ar didelio chaoso nepastebėta, viskas praėjo puikiai. Aišku, tos vakarinių treniruočių ramybės, susikaupimo ir meditacijos negali tikėtis, bet tai tikrai puikus užsiėmimas praskaidrinantis monotonišką kasdienybę, pratempiantis mamos raumenukus (tikras gėris!) ir stiprinantis kūną, o kartu ir mažylis socializuojasi ir, matydamas sportuojančią mamą, kuria teisingus gyvenimo įpročius.“

Violeta: “Vienareikšmiškai – man patiko :) Žinoma, ne visą savo dėmesį pavyko skirti tik treniruotei, kadangi juo teko dalintis su mažuoju klecku, bet smagu, kad tempas lėtas, ramus, nekelia jokio streso, trenerė neišmušama iš vėžių net ir esant daug mažų triukšmautojų :) Kadangi nesportavau kone metus, negalėčiau pasakyti, kad buvo labai lengva, ypač priešais save laikant 7 kg mažylį :D Šiandien vis dar jaučiu raumenukus apie kurių buvimą jau buvau užmiršus :) Trenerė prieina, paaiškina, kaip teisingai atlikti pratimą. Ir puikus reikalas yra tas, kad į užsiėmimą yra išankstinė registracija, kaip prevencija prieš “nusiplovimą“ (gal kitą dieną :D). Apie kalanetiką buvau tik girdėjusi ir niekada nebuvau jos bandžiusi. Noras atsistatyti po nėštumo, sustiprinti nugarą, ir galimybė tai padaryti neskubant, savu tempu mane ir atvedė pas Jus :)“

Lingailė: “Žinoma, susikaupti į tai, ar darai pratimus teisingai sudėtingiau, nes vis per petį reik stebėt vaiką, bet kitaip ir nesitikėjau :) Viena vertus, susiruošti su vaiku užima daugiau laiko, kita vertus – man tai pastovus laikas, kuomet nereikia kiekvienąkart derintis, kada galiu atvažiuoti į mankštą (nes vistiek neretai tenka vaiką “priduoti“ ir poto važiuot paimti :)“

Kristina: “Treniruotės metu jaučiausi puikiai, labai patiko jauki aplinka, puiki atmosfera, mokytoja Aiste puiki trenerė ir labai šiltas žmogus. Nors treniruotės metu atrodė pakankamai lengva, bet sekančios dienos raumenų skausmas išdavė, kad kūnas tikrai intensyviai padirbėjo! :) Lūkesčiai labai moteriški – sustangrinti kūną, sutvirtinti raumenis, numesti po nėštumo priaugtus kilogramus :)“